greeekland



greeekland


Snart åker vi karin :D till Grekland. de vi snackat om i typ 10 veckor. nu e de bara 9 veckor kvar, o nu e de bara 8 veckor kvar o.s.v och nu idag åker vi (X bra att komma bort från sketstaden falköping. vi lyfter klockan fem, har packat min lilla rullväska och ska snart äta frukost sen åker jag till karin sen ¨äter vi kanske lite och säger hej då till våra kära :D sen drar vi till flygplatsen och då har jag och karin bestämt att vi ska lyssna på robbie wiliams hahaha. jippie. bara sola sola sola. massor med sol och snorkla. för du och jag är profs på att snorkla. iallafall vid göteborgs kust haha vi får se hur de går i grekland :D vi får akta oss så de inte kommer hajjar bara. för de vill vi inte. sen ska vi ligga uppe hela nätterna och skratta och busa som alltid. så kommer vi ligga där på vårat hotell rum och säga:
- karin fattar du eller? fattar du att vi är här?
- nee de är sjukt jag tror inte vi kommer fatta de
- haha jo vi kommer fatta de när vi kommer hem.
som alltid kärry :D
får blogga mer när jag kommer hem. om inte jag och karin finner ett it cafe. vilket är mycket möjligt så som vi ska utforska korfu. ha d bra alla här hemma. tack så mycket tammy är jätte tacksam värkligen <3


kommer komma en hejdundrans bunt med kort skai se ;)

Kommentarer
Postat av: emelie =)

hejdå nu åker jag från sverige :D wooohooo

Postat av: Tammy

Åwh! emelie du är underbar själv, sån tur att vi snackat ut om allting =) Kan du sola lite för mig ? ;) ha det nu underbart så när du kommer hem eller om du hittar ett it café så får vi snacka igen :) Kraaaamar i massor!/ Tammy i HBG

2006-08-11 @ 11:26:07
URL: http://tammynathaliesjogren.blogg.se
Postat av: carmy

halloj gumman , tänkte bara säga varmt välkommen hem och hoppas ni haft en bra semester (:

2006-08-19 @ 11:58:47
URL: http://carmensanchez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback