fredag eftermiddag

Kära dagbok

Varit i skolan idag. har varit en helt vanlig trööökig skoldag. helg äntligen. blir fotbolls träning och handbollsmatch och löpning. har hittat ytterligare ett underbart gymnasium fast detta tar alla!!
Snowboard/brandmansgymnasie. tyvärr ligger de 90 mil härifrån. men ingen säger att man måste bestämma sig än. men de är 10 timmars snowboard åkning i veckan på vintern och 7 timmar i veckan på sommaren. så kan de blir bättre? skulle inte tro de. plus att man tränat fys eftesom man stävar efter att klara brandmans testet innan man blir brandman. får se kanske åker upp till västerås nästa helg och kollar gymnasiet där. snart är de halloween :D har två riktigt bra kostymer. blir bara till att välja vilken man ska ha? men ball blir de ialf. så otroligt skoj att ha börjat lira boll inne nu. och har även get mig in på att spela handboll. ville ha lite mer av de goda och eftersom att vi bara tränar fotboll två ggr i veckan så tänkte jag;
vrf inte börja handboll?
sen blev de innebandy med. haha så de är fullt upp i vinter med andra ord. fast får se kanske lägger ner ngt av dom när snön kommer får då kommer jag bara vara i backen. kan inte snön bara fall nu? blir galen snart
vill haaa massor med snöööö så jag kan åka massor med snowboard. tror fankenimej inte att de finns ngt bättre. haha skrev en dikt en gång om snowboard ska se efter om den ligger kvar, ett ögonblick.
ne de gjorde den inte. men de behövs inte en dikt för att säga hur jäkla underbart de är.
älska. de bästa:
de kan gå fort
elr sakta
skön musik i öronen
de störtsa problemet man har är att bindningen kan sitta för hårt
sen finns de typ 10000 saker till men de skulle ta evigheter o tala om allt. men som ni förstår så är de sjukt underbart. i år blire massor! skolan går skit bra. o de mesta går faktist riktigt bra. vi ska inte gå in på negatvia saker eftersom jag bestämde att detta skulle vara en positiv sak (: sådär lite uppfrescning om emelieelisabetherikssonsnowboardlover. haha

att läga i
idag: Emelie vill ha vinter och massor mer snö och idag skulle min morfar blivit 78, happy birthday grandpa love you lots!



här har vi den, pärlan i mitt liv. den som bara sviket när vallen suger! the one and only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback