söndag afton

Kära dagbok

det är söndag afton och förbannat kallt. sitter här med mina fliece tofflor på mig men ändå tränger kylan igenom. spelat handbollsmatch idag. vi losade. isch. men jag spelade hyfsat bra tycker jag allt för att vara min första match på väldigt länge. men trevigt va de. bandy i veckan (: blir skoj. längtar hur mkt som helst till oden cup. även fast de kanske inte blir ngt spelat så är de alltid minst lika skoj att titta på. helgen va skön.
fredag:
en lugn eftermiddag, firade morfar lite lätt och fint. kollade idol med mamma och freaky fridag. skön film. sen somnade jag gott framför tv.
lördag: lugn förmiddag sen blev de fotbollstränign och efter de lite kompisumgänge. hannah och julia. de va toppen. sicken lurare va eller hur?
nedu slutbloggat för mig idag tror jag . som sagt de är förbaskat kallt här.

har för dålig fantasi idag så skippar brypåsen. se den i nästa episod av emelieelisabeth.blogg.
trevlig fortsatt kväll allesammans. tjo flöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback