äntligen skorna !

ni vet ibland hur man kan ligga och fundera precis innan man ska somna om vilka kläder man igentligen har och med vad man ska ha dem till. åså kommer man på dedär superfresh skorna som man kollade på dendär gången i dendär affären men dendär personen som bara var to die for. idag köpte ja mina sånna skor. ritkigt riktigt snygga måste jag säga. det blev en tidigt trip till göteborg med jennifer. jag hittade även en skittuff typ vct tröja kan man säga. randig i olika färger. jennifer gick loss på apan (monki) och hittade en jäkla massa nice. nu har jag kommit hem och fick precis reda på att vi har teorilektion idag, BUUUU- så nu ska jag sätta mig och läsa igenom läxan som vi fick.. plus att jag måste ta igen den som jag missade sist. kul. men körkortet ska jag ha snarast så de är la bara att bita ihop o köra.
ses folks

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback