impuls coldplay och en saknad clara

yes, igår när jag, fia och karin hade wii-kväll så skulle jag bara springa in på rummet för att slänga ngt i papperskorgen då jag ser att clara har skrivit till mig (clara som befinner sig i Cosa Rica), hon vill gå på coldplay eftersom vi aldrig gick förra året. jaförfan tänkte jag, inga pengar har jag, men det löser sig alltid. så snabbt som attans letar jag fram beställningssidan och börjar boka när karin upptäcker vad jag gör och också vill hänka på, och den saken var ju given!!
så då vare lixom klart. jag, karin och clara drar på coldplay 22 augusti. fett najs.
idag har det varit julbak med karin, malle och fia. vi bakade bombasa (=asa stora) snickerskakor och rice-crispies. mmm vagatt. ja julen är ju snart här, lite snö hade ju inte skadat. satt och pratade om skidlärarkursen medan vi avnjöt våra bakverk och om hur ball nästa sommar kmr bli. jag kan knappt hålla mig. hiihi. planer, planer.
nu ska jag sova, det blir en tidigt och rapp tur till skövde i morgon för lite shopping, till mig själv faktiskt :D
yä, god jul allesammens.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback