just because I'm losing doesn't mean I'm lost

hejhej.
skrivtorka. det har varit sjuk mycket nu. men nu äntligen är det över. elr nej, efter att jag skickat in min bokredovisning så är det över !!! fast jag har ju en inlämning till över lovet. men det är typ över. för en gångs skull har jag inte ångest över att jag inte ska göra ngt på lovet, det känns faktiskt hur skönt som helst att inte göra något. kan ha lite att göra med att detta typ varit den västa veckan på riktigt riktigt länge om inte den värsta ever.
två bra saker har hänt iaf, den ena är att jag tränade första banyträningen igår och den andra är att jag inte är så hemskt dålig på volleyboll som jag trodde (det betyder inte att jag är bra heller). men snart kommer jenn hem och det ska bli så skönt att få ha henne hemma lite. sen är det ju jul också och det ska bli kul och träffa hela släkten ingen.
annars har jag nog inget mer att skriva.

helt tomt är det typ.

Kommentarer
Postat av: jenn

på tisdag, på tisdag! helt lovely ska de bli.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback