pesonalfest och lite change

i måndags var det personalfest på mummel i skövde för dem som jobbat på Mingus (de har sålt) och för dem som jobbar på mummel. det började med underbar plockmat och fortsatte sedan lite stimmigare, efter lite så kallat mingel så var det dags att sätta sig till bords, vi åt gott, pratade och skrattade. körde även lite lekar. senare blev det även lite singstar. det var en kanonkväll som slutade långt in på småtimmarna. har tyvärr inga bilder. tisdagen i skolan var dock inte lika rolig....annars så börjar saker ljusna. jag har kommit en bit in på min pencilin-kur och känner mig redan bättre. inte långt kvar i skolan nu heller. idag har jag bara tagit det lugnt, efter skolan då vill säga. vart och fixat mina naglar, så nu är dom superdupercleana och i morgon ska jag fixa lite design på dem. dom har nämligen fått nagelskulpturering och manikyrgrejs på mammas jobb. sen slog jag till efter många och å men och färgade håret. det blev inte så stor skillnad utan bara mer likt det som jag ville ha, så nu är jag riktigt nöjd. sådär, nu har jag nog fått med allt typ.
å juste, har börjat kolla julkalendern nu också. jag venne riktigt vad jag ska säga än. lite tidigt att utala sig. men den kan nog bli ganska bra tror jag. han med krullet har fetaste dialekten. haha gooodt.

puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback