bärsen, brudarna, vattenpipan

då satt man på jobbet igen då. fast det är fredag idag så de är rätt okej endå. sista veckan nästa vecka och ni förstår inte hur mycket jag har längtat efter att bara få vara ledig. det ska bli riktigt skönt. sova ut.

igår chillade vi lite hemma hos fanny, det blev lite bärs, lite brudar och lite vattenpipa. det var riktigt trevligt.
hade jag inte haft jobbet idag så hade jag nog dratt på lite till men jag kände att jag måste spara på mina krafter lite.
annars är allt frid och fröjd. kanske blir en tript till gbg ikväll, fast jag venne om jag pallar, känner för en filmkväll faktist. lite tråkig känner jag mig idag, men de har vi alla rätt till att vara ibland. gäller att ladda nu inför "semestern"
vi får se. hörs i mörn.

pussopeace


Kommentarer
Postat av: Jessica

hej gumman. kunde inte svara på smset, här nämligen inga pengar på mobilen. Men det blir inget gbg ikväll, vi e så sega idag haha:) <3

Postat av: jennifer

låter bra, chill på du. spara krafterna och sen kör du en rejäl utladdning så att säga :)

jag och fia ska svina runt riktigt mycket ikväll har vi sagt. pusshjärtat

2008-07-19 @ 12:21:56
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback