godbaj jobb, hello freedom

jag är ledig nu. gött äre.
igår vare lite chell @ klara först, jäla trevligt. sen bar det av till carmen. massa people. det var trevligt, mkt.
senare skulle man ju ner till de häftiga ströget och kolla finabilar. haha fick även ett strög i den coolaste bilen,
den va så hög att jag nästan inte kom upp i den. coolt.
kortfattat, kvällen va helbra och idag drar jag och papi till kungshamn, fia och peter dissade oss men jag tror vi klarart endå.
haregött. kommer no hem på torsdag senast. vi får se.


pussopeace

Kommentarer
Postat av: carmy charmy

thanks för den fin fina presenten och hoppas att du hade en bra kväll at me :)

Postat av: Cecilia

Hej emelie :) Tack för inbjudan! Tyvärr var jag inte hemma, så jag kunde inte närvara på din tveklöst kanontrevliga kväll! Men tack för att du tänkte på mig :) Detsamma, hoppas du får det skoj i kungshamn :)

2008-07-28 @ 22:07:50
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback