det är nu det börjar hända

åh sommaren är äntligen här, eller kanske ska jag säga tillbaka?
bra väder är det iaf. det känns bra trots att jag jobbar hela dagarna.
jag ser fram emot denna helgen. den kommer bli så bra. i morgon är det grillkväll hos mig med alla brudz.
det var länge sen alla var samlade, blir kanske lite vin och bärs åxå. sånt slår aldrig fel.
om det blir som räknat så blir vi nog upp mot 15 st tror jag. naaajs. åså bra väder på den åxå, perfekt.
på lördag bär det av till skövde eller gbg hoppas jag för lite shopping och sen blir partey med stor P på lördag.
carmen fyller äntligen 18! fast på söndag men congratz babe.
wii i morgon är min sista dag och jag är sååååå glad :D
sen äre mctrip till kusten, crew'et består av:
Petieboy
Fiapia
Larsaboy
Empem
so nice kommer det bli. wii massa happyness

pussopeace

Kommentarer
Postat av: clara.

fan då! kan inte på lördag. jobbar nio timmar :/ enda dagen jag är ledig är idag och idag ska jag träffa sofie. är inte ledig förrän..hmm..på onsdag nästa vecka, men det är ju ett tag dit så fattar om du inte vill vänta. annars har jag bara tre pass kvar efter onsdagen. sedan är jag ledig som fan och då blire party, shopping och chill för hela slanten. och du ska vara del av det gömman :D

Postat av: carmen

tack så jätte mycket gullet!

2008-07-24 @ 13:39:44
URL: http://caarmens.blogg.se/
Postat av: sofie: svar :)

jobbar två veckor till efter denna men drar ju utomlands två veckor när skolan börjat sen också så de funkar. :)

2008-07-24 @ 19:32:49
URL: http://sofiewetterbrandt.blogg.se/
Postat av: clara.

ja, allt är mitt förutom meningen: "logik och sans är ur balans". den kommmer från en låttext. annars är det jag.

2008-07-25 @ 10:03:02
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback