yes alla va på g

igår va det fest. började riktigt segt för vi kom igång rätt sent. drog till syslingen malin där de va fullt röj när vi kom fram.
första synen var folk som hoppade och hängde ner för ballkongen och nån som dansade på taket.
det såg ut att bli en bra fest med andra ord !
väl inne så träffade jag mina beloved friends som jag inte träffat på länge var av en av dom var filip. thx filleboi.
de va en riktigt brakfest alla va kanongoa och en del var även däckade haha. men de är så de ska va. så vi drog
ngra partyshooters och chillade, jag och silje mest typ. sen hängde vi bara där o sen bar det vidare till calle.
såklart hamnade jag och filip efter alla för vi letade skor och jackor. tog genvägar över blöta ängar o sånt men de va
lugnt för gentleman som filip är så bar han mig haha. hemma hos calle sen var det minst sagt drag.
han skulle ändå flytta typ i veckan så det var bara att tuta och köra.
ah de va en lyckad kväll och efter en halvfarlig galen biltur ut till t-torp följde en helokej natt (:
 sen komm bizzababe och hämtade mig i morse. thx du är bääääst typ.
det blir kanske fest ikv igen. känner att jag ligger efter lite.
vi säger så.


                                             silje maaa babe (:


pussopeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback