you make me go ooh

cyklade tillbaka till jobbet för ganska så exakt 31 minuter sen
med min lovelii mp3 på högvolym trampade jag till You make me go ooh jag tror de kan bli min party låt lite i sommar.
jag blir lite galen av den typ. dansadansadansa.
om tre dagar drar jag bill BARCELONA UUUOH! de kommer bli så najs
och jobbet känns lite mer positivt. lite bara.
idag blire lite mer shopping inför resan dåva. på spaning efter en ny bikini.
i lördags va de sjukt bra shopping. gud, hittade maaaaassor.
lila chinos från whyred
lila scarf
lila tröja med green pipes and pinguins från björkvin
rosa solbrillor
we shorts
cheap monday leggs
väska från pinkbag
tisha random svart typ
o underwear.
de va najs !
åså vare lite fest hos ida i lördags. de va åxå rätt najs. bilder kommer.
peace o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback