lucky me !

ah det stämmer. lucky me. alltså jag har haft fet tur o tack vare
elin så har min midsommarhelg varit riktigt najs. fredagen var först mysig
med lite midsommardans runt stången med släkten och sen
vare lite käk och nubbevisor. sen kom clara, fanny o emmi åså blev
det fest. vi hängde lite på campingen först o träffa lite bekanta. sen
bar de vidare till smögen där vi träffade ida o gänget åså åkte vi till
kungshamn för ett nerprutat taxipris. ! tack vare mej ;)
sen drog vi till kanske. de va la ingen höjdare så kanske.
sen igår va fett bra. vi drog till baden som va hur lyckat
som helst från min sida. mina vita skor va tyvärr inte lika vita
efter kvällens dansande.
gud idag har jag svinont i fötter och ben o lite
blåmärken här och var :P
japp de va min midsommar. den va bra !!!
ritkgit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback