snart dör jag

ah de är nog nästan sant fanimej. jag dör typ snart eller nått. jag har fett tråkigt 8h/dag 5 dagar i veckan.
det ska bli så otroligt najs när jag jobbat klart mina fem veckor.
å vet ni?
I'm leaving for BARCELONA in one week. å som jag har längtat lixom. komma bort från jobb, regn, kalltpissväder och
komma till sol, party, fotboll, shopping hotellrum med FIA haha ååh de kommer bli så jäkla bra. jag vet det.
men först äre en 35h bussresa men med fia vid min vänsta sida (jag ska ha högerplatsen på höger sida om gången) så
kommmer resan kanske till o med bli rätt kul.
jää det enda som motiverar mig till att sitta kvar här vid disken på Optimera i två och en halv vecka till är pengar. PENGAR!
det ska sparas till en till Barca resa till i slutet av sommaren. jää. oså massa shoppingpengar givetvis.
det kommer bli så gött.
ah åkej. jag kanske inte alls dör snart med tanke på altt sjukt skoj jag har framför mig. I will servive !

Kommentarer
Postat av: clara

haha, det var som fan! har emelie eriksson tagit tag i bloggandet?! :D

nej, du har rätt. jag ska väl egentligen inte klaga. men stå ut lilla vän, du kommer ha det grymt i barca och då glömmer du allt :D och du är du dessutom rik ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback