tjatja

sitter här på mitt superduper roliga jobb. uhh. fast idag går det ändå hyffsat snabbt. kommer typ kunder var femte minut så jag hinner ju blogga lite. va ju ett tag sen... som vanligt. sitter och checkar lite kläder till den uppkommande studenten och kanske kanske (förhoppningsvis inte) skolavslutningen. hoppas jag kommer iväg till hultsfred ist. vore fett najs. men det här med ekonomi har aldrig varit min starka sida med tanke på att jag är halv köpgalen. i detta fall av kläder. kostar att va snygg så att säga. ja men hultan lär ju bli hur coolt som helst om jag kommer iväg. sen är det ju barca, cypern och longboard som ska betalas. så just nu har jag småpanik. men det brukar alltid lösa sig. idag är det bra väder vilket såklart är ett plus i kanten. så efter jobbet (låter vuxet) så ska jag antingen lägga mig i solen, steka lite och hör o häpna jag ska förena nytta med nöje och sudera historia. fett tråkigt men jag måste. försöker hålla uppe mina betyg vilket knappast har varit enkelt i SP1e. fya mig. sommarlovet lär ju uppskattat från min sida. inte så värst långt kvar. gött blire
einar va här i torsdags, familjekompis. sköning. kanske blir en tripp till gbg med lite brudar till sommarn
fick ju trots allt låna lägenheten av honom. wii
i natt sov ida hos mig. började kolla på en bra film, men för ovanlighetens skull så somnade jag självklart efter en halvtimma. tidigare hade vi grillat, ätit glass och spelat lite poker vilket inte var allt för seriöst. alla
andra festade, kullenfestivalen. men efter förra helgen bravader så stog vi över. kom även överens om att det inte
blir fest förän studenten, och då lär de bli fest. avfira jennan som flyttar ifrån mig :(
blir tufft.
jaja nu kommer det kunder, back too work, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback