ååh nu äre bara vänta

nu har jag äntligen gått ut med mitt CV och börjat söka lite jobb. jag är desperat efter pengar just nu. har hittat typ världens snyggaste och mysigaste tröja från HUMÖR som jag bara måste köpa. och sen så hittade jag sviiiin coola bindningar från burton, rosa och bara så mig.
jag är svintrött sen gårdagens arbete och fick inte mycket sömn på grund av magkramper och en syster och en kusin som ringer klockan 03.25 från uppsala och vill tjöta. och jag som vanligt kan inte säga nej utan ska förska så gott jag kan att hänga med i samtalet fast att jag nästan somnat med luren under huvudet. nu i morse vare segt att gå upp och som vanligt så blir det inga sovmornar på emelies helger inte. idag vart det på grund av fotbollsträning. snart OdenCup nu ju. snart kommer malle och vi ska ta oss till gymmet för lite siming. puss på malin!

hejhejhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till, hoppas du får ett arbete!

Postat av: jennifer

you love me for it!

saknar dig som bare den. lycka till med arbete babe. jag tænkte lite så som så, att jag ringer nog dig ikvæll. puss

2008-11-10 @ 11:16:18
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback