fotoprojekt

idag har jag äntligen plockat fram alla ramar som jag köpt för länge längelääääänge sen och borjat på mitt lilla projekt som förhoppningsvis ska resultera i ngn lite småcool/emelieaktig/rolig/tuff fotovägg. jag har målat ca 7 ramar och har ca tio kvar så har jag iaf kommit halvvägs. grejen började med svarta, rosa och lila ramar men efter att ha beslutat att det kommer se för pluddrigt och barnsligt ut så tänkte jag välja mer stiliga färger som svart och silver ist, jag är ju snart 18 lixom. inte för jag vet vad det har med saken o göra igenligen men aja de lät bra. fotona blir nog svarta och vita förutom dem som jag målat själv som redan är färglagda. men de blir nog ball endå tror jag. elr det vet jag typ. kan avslöja att kortet där uppe ska vara med. tkr det är lite småhäftigt. jag har dock lite smådetaljer att fundera ut innan väggen kommer bli fulländad, t ex vilken vägg som jag ska ha alla ramarna på. aja vi får la se.
från en sak till en annan, ikväll ska vi kolla upp idre lite bättre och jag hoppas som bara den att allt kommer lösa sig för jag vill inget mer än att åka på en lite trip i vinter. det hade inte varit fel lixom. är sjukt sugen. annars får jag la åka i trädgårn'. jippi på den.
nu ska jag dra och simma med fille.hej

Kommentarer
Postat av: clara

haha nej det har du väl kanske rätt i. brottning? ;)



men shitfan! jag GLÖMDE idrekvällen! hur fan kunde jag glömma det?!?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback