jag och skorpan?

idag började förjävligt !! efter att äntligen ha blivit halvfrisk så bestämde jag mig för att gå till skolan. elr ne, inte gå, ta bussen. men hepp. efter att ha rivit ut större delen av garderoben för att försöka komma på vad jag skulle ha på mig (inte för att det igentligen spelade ngn större roll jag vet inte varför jag töntade mig så, de bara blev) så hoppar jag försent på cykeln och börjar trampa iväg med alla krafter jag har för att hinna till bussen. väl uppe på bron (ca 35 m ifrån busshållplatsen) ser jag bussen köra förbi så fint. iskall, utan mössa, i en lång svart tajt vinterjacka och converse på en förliten sportcykel så bestämmer jag mig för att jag får la helt enkelt cykla till skolan då,(för er som inte vet är det ca 5 km) så kommer ja la säkert bli ännu sjukare, skit åxå. jag börjar iaf cykla och försöker börja tänka positivt ;att jag iaf får lite motion. så har jag kommit en bra bit på vägen när den rätta bussen som jag skulle med, kör förbi mig, lika fint om den första gjorde, den som jag trodde var den rätta men som inte var det !!!! svärandes fortsätter jag cykla och anlände till skolan i tid, förfrusen dock. utan pengar går jag och mina vänner till cafeterian där jag får dricka varmvatten för att kaffe kostar 5 kr. efter skolan går jag till salongen för att toppa mig lite, och nu kommer nog det värsta av allt. när jag kollade mig i spegeln så liknade jag ngn, kunde inte komma på vem. men nu vet jag. skorpan lejonhjärta, tro mig mina vänner, inget att hoppa i taket över. fan åxå.

Kommentarer
Postat av: Henrik

gynnar ju inte :((

Postat av: Anonym

Emelie, det kvittar om din frisyr skulle likna en munks du skulle ändå vara skitsnygg ;) sen tror jag inte på vad du skriver :)

2008-11-20 @ 18:33:29
URL: http://juliagreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback