som alla andra då, första advent

ah efter ha suttit här nu ett tag så blev jag ju igen som i morse påmind om att det är första advent. det verkar vara det enda folk skriver om idag.
annars har det varit en mkt lugn helg. i lödags vankades ljubak hos klara precis som förra året. de va juligt och lite småmysigt. sen började nästan alla festa men jag avstog eftersom jag går på medicin. fast det var faktist ganska gött ändå. känner det nu. lördag blev en ta-igen-sig-dag. känner mig totalt utmattad av denna jävla bihålsinflammation. det suger totalt. sen åkte jag till min kära karin, vi drog senare till julia, och alla vi tre gick til ifkstugan där det var fest. åter igen avstog jag alkoholen och gick hem tidigare än alla andra. och idag va också en ta-igen-sig-dag sen åkte jag ner till stan och hade lite malinochkarin time. jag köpte också en svinläcker klänning. den är helt i läder. grr. mkt mkt mkt snygg må jag säga. det var julgrejs på stan också men jag orkade inte koncentrera mig på det för jag mår PISS !!! usch ! jag vill inte mer nu.
i morgon börjar teorin (lite happy är jag), för nu har jag typ jag-är-på-väg-att-blir-18 känslan. lite småmysko sådär. annars äre det en ganska lugn vecka tror jag och på fredag åker jag och pappa till Oslo och hälsa på min beloved syster. wii.
aja puss och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback