spårad men ultimat helg.

ja denna helgen har ju varit allt utom ordinär. i lördags bakade jag fika vilket inte händer allt för ofta. min kladdkaka blev helt perfekt har aldrig gjort en så lagomkladdig kladdaka. efter fikat planerades lite fest. det slutade med att vi drog till tidaholm jag, malle, robbz (som jag nu börjat kallt honom) och fia. det blev en fylla på lakritsshots mouserande vin från jenns student (haha?) och bärs, en rätt ultimat fylla. väl i tidaholm var vi på två fetster varav på en av dem jag mest städade. jag hade ingen som helst lust att umgås med folket på festen och beslöt mig för att städa hahah. de va rätt skoj för alla trodde de va jag som bodde där. så jag drog några lögner och fick lite respekt. de va skoj. efter en sömning bussfärd som övergick till flumm kommer jag hem och möter jennifer. det blev en "efterfest" till klockan sex och en tidigt uppgång i morses som följdes av brunch, bowling och macD. efter att jennifer åkt hem drog jag med mamma upp till mitt rum i hoppp om sällskap under tiden jag skulle städa men hon låg mest och halvsov. nu är mitt rum kliniskt och jag har bäddat med mina nya jullakan och allt detta utfördes under julmusikens vackra beat. jag är julig nu känner jag och snön, den är helt perfekt. allt känns ganska perfekt just nu. förutom mitt ansikte. jennifer bet mig igår på hakan så jag har nu ett vackert blåmärke där.


juliga pussar på er. min stämning är på topp

Kommentarer
Postat av: jenn

i löve you finis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback