festhelg

lite helgsupdate då.
jennifer kom hem i fredags och det var lika skoj som vanligt att gå löss med henne.
sen var det lite ållefestare, förfest hos geten vilket var lyckat och sen vidare till ålle där det var något lame och typ bara så tråkigt. så det blev lite halvångest på lördagen och tack vare en vildsängdans som ledde till ett snesteg och en duns in i en dörr en bulltande huvudvärk
.

på kvällen på lördag gick jag ner till jobbet och pratade med fia medans hon jobbade. där blev jag sittande ett tag. efter lite övertalan från sofias sida så gick jag med på fest igen... sofias kusin hade fest så vi pös dit och det blev en fylla till. senare med lite pirrimagen kom vi in på terrasen vilket var kanonkul. så efter en helgalenhelg är man rätt mör och lite småsjuk så det blir no school för mig, min hals klarar inte mer fest så det får nog bli lite lugnt framöver. tack för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback