kiks årsfest

igår hade vi, falköpings kik årsfest och det kan ha varit en av de absolut roligaste kvällarna på riktigt riktigt länge.
vi började förfesta runt fem hemma hos Karin och gick sen vidare till Medborgarhuset där hela kikfesten skulle äga rum.
efter ett kanonbra bildspel från året som har gått så blev det käk. haha hela kik var mattokiga!
emil en kille som är typ känd p g a sina skills i trixning med fotboll gjorde ett kort performance för oss. han va typ hur duktig som helst. sen var det prisutdelning till olika spelare och sen drog röjet igång ytterligare lite till.
de va lajvmusik av ngn kille som spelade musik från 80/90-tal haha hur bra som helst och helgalen dans.
ganska snart plockade jag fram min lufgitarr som konstigt nog var nedpackad i min väska och drog
ett gitarr solo. idag har jag dock lite ont i mina knän men det äre värt. vad gör man inte för showens skull lixom.
ja som sagt. det kan ha varit en av de bästa kvällarna.
tack allihopa !


PUSS

Kommentarer
Postat av: jennifer

luftgitarren dær asså! haha, vi hørs snart. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback