stress

hej allihopa.
just nu sitter jag här helt utmattad och luktar mat.. låter väl lockande?
ah idag har det varit jobb. dagen började med att jag står på stavmaskinen på gymmet då mobilen ringer (och nej jag är inget totalt mobilfreak som har med mig mobilen överallt, jag använder den även som mp3), det är cintia som ber mig komma så fort jag bara kan för det såg förjävligt ut efter alla fredagens gäster. så svettig och stressad åker jag hem och duschar, fortfarande svettig och iordninggjort tar jag mig till Willys för att köpa lite saker som cintia bett mig. anländer till mingus i tid och där va de typ kaos.... ja behöver inte gå in på allt, men stress var det.
hungrig som ett djur, p ga överhoppad frukost jobbade och slet tillsammans med cornelia. det bara snurrade alltihop men det gick faktist bra.
sista timmen vare hur lugnt som helst o jag o cornelia var fortfarande uppe i varv så vi typ städade hela mingus som blev typ skinande rent. så nu sitter jag här helt slut och undrar vad jag ska göra ikv...
det kommer iaf hit lite folk eftersom det är FF. hihi.
jaja puss från en matluktande emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback