wiiho min studiero is BACK

jag har återfunnit min studiero :D
på fredag är mitt andra prov i tvåan. mitt första var spanska och jag kunde inte koncentera mig över huvud taget.
jag tänkte att nu, nu äre kört.
men idag tog jag allting mkt lugnt och satte mig med en kopp the och började sakta men säkert.
tiden gick hur fort som helst och jag han med allt jag hade planerat, plötsligt hade det går tre timmar !!!
jag är stolt över mig själv faktist. så detta provet går nog bra :D

ett till plus denna veckan är att spinningen på badet har kommit igång vilket är hur skönt som helst.
igår var jag helt slut när jag kom hem, älskar den känslan när man känner att man gett allt vad man har.
och efter gårdagen så ville jag inget annat än få ut alla krafter och skit som den dagen bar med sig.
det var toppen!

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback