torsdag och lugn

idag har det varit en kanongo torsdag än så länge.
dagen börjar med att jag slipper ta bussen så pappa skjutsar mig, sen hade jag spanskta vilket gick bra och sen var det fotografering med kanongänget vilket åxå borde blett bra..
efter det gick jag hem och fick hur bra nyheter som helst:
jag ska mönstra!!!!
fatta vad glad jag blir, lumpen vore hur ball som helst o göra. och jag har redan börjat längta.
(alla får nämligen inte mönsta)
efter att ha varit överglad i ett litet tag gick jag bort till lilla spa där en halvtimmas ryggmassage väntade. hur skönt som helst.
sen åt jag lunch med mamma på aroy som smakade lika bra som alltid. efter lunch tog jag mitt förnuft till fånga och städade upp på mitt rum och i min garderob, ngt som jag borde gjort för ett bra tag sen. men nu är det gjort.
så att lägga sig i sängen under en varm filt med lite prison beak känns inte helt oförtjänt.
runt sju ska jag bort till odenplan för en fotbolls match mot TIF. så som sagt en rätt lugn kanon dag.

puss

Kommentarer
Postat av: carm charm

ska du också mönstra? :D jag med!!

2008-09-11 @ 15:57:57
Postat av: cajsa

BLEV DU OCKSÅ GODKÄND?

grattis som fan..

vi kanske ses där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback