i min bubbla

de senaste tre veckorna har jag levt i en bubbla, en helt amazin bubbla som jag aldrig vill ska spricka, dock känns det som att den gör nog det snart. skolmässigt så är det nog bra att den gör det. det var lixom ruset innan idre, sen vare idre, sen va man helt uppspelt efter idre, ruset innan sälen, LIVET i sälen, saknaden efter, försökagöraenlikaroligfesthärhemmasomisälen försöket åså idag då, då det kan bli ännu mer fest med tanke på att jag ändå inte är utvald till seriepremiären i morgon vilket inte är speciellt konstigt. anyway, idag har inte varit lugnare eller, jag, fia, sanna, nate och elin gick "modeller" för Yap i skövde. vi gick från yap, förbi pims åså tillbaka. haha bilder på detta kommer när fia skickat dem. nepp nu ska jag ut i solen o steka. lägger upp bilder här ovanför från skidlärarkursen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback