myströjanärpå

sitter här hemma i min ensamthet ute på landet i min myströja. har studerat flitigt hela dagen. usch det är mycket på g i skolan nu alltså. men fu bubblan va gött det ska bli med lite ledigt nu och i morgon kommer jag vara lätt som en fjäder när allt är gjort. det är nästan lite värt allt plugg å slit för att få känna den känslan efter man avklarat ett dussin prov. och jag räknade i min almanacka idag att det är bara ca fem veckor kvar tills sommarlov! najs.
nu väntar jag på att pappa ska komma hem, hag lagat en kanon-tonfisksallad med massa gott i. kände för att vara lite pappig idag. elr bara givmild lixom. så äre mä't annars är det inte mycket mer som sker för tillfället.
puss


ah memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback