mission completed !

kom precis hem från Hi-Hi tattuering, nu har jag alltså en tatto på den vänstra sidan av rumpan kan man säga. det var detta som var mitt hemliga mission. snygg så att är den och oj va nöjd jag blev! jennifer (min syster för er som inte har så stror koll) har en likadan, elr ne nu har vi likadana! känns gött.
jag lägger la upp bilder när den börjar se normal ut! så håll utkik.
det har ju varit ett rätt så händelsefullt liv som 18 åring kan jag ju säga och i morgon tare ju inte stopp direkt, vi drar till IDRE! så sjukt skoj ska det blir, kan knappt tro det. sen att man kommer sakna en och annan här hemma är ju mindre skoj, men desto roligare blir det när vi ses igen :) sen vill jag även lägga till att gårdagen va en av dom bättre, inte bara på grund av att malle fyllde 18!!! GRATTIS, o inte för att jag fick körkort utan tack vare herr ö som förgyllt mina senaste dagar!
PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

Hoppas den blev bra :) Vad skoj att du mår bra just nu. Det är du värd! Ha de så bra i idre <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback