fääääärdig

idag blev jag färdig med mina julklappar. eller nästan. någon speciell ska ju få sin några dagar efter, den är inte helt klar. tsss. vi tog oss till göteborgtrakterna iallafall idag karin, julia och jag. det var mycket givande. köpte lite tillbehör till min nyårs outfit. nu mina vänner är det inte långt kvar tills vi sitter där uppe i idrefjäll och räknar in det nya året! jag längtar så att! det kommer bli så himla skoj och så himla kallt. vill åka nu nu nu. pratade med min fina syster imorse och där var det knappast kallt, ne där klagar man för att det är för varmt ist. tycker så synd om er. not. jag saknar dig så jenn! april kommer snart. snart. ne nu måste jag ta tag i mitt rum, ser ut som om det levt tio pers här inne. ska det komma någon tomte till mig i år så får jag nog se till att göra rent här! puss!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback