panik

julafton om en vecka å jag har halva julklapsinhandlingen kvar. skräll. ne inte så. får ta mig till skövde eller göteborg nästa vecka, eller görat enkelt för mig å nätshoppa. vi får se. här kommer lite bilder som jag roffade åt mig från herr almvärns blogg då vi var i göteborg och gjorde den första halvan av året julklappar. johnsom för övrigt blev årets modelejon vilket jag anser vara honom ett mycket väl värdigt pris, grattis gubben! ses i idre. åååh jag fick en så fin liten kopp idag av min finafina vän cecilia. när jag stod och diskade på jobbet knackade cissi mig på ryggen, sträckte fram handen och sa - här. på koppen läste jag följande: till min fina vän emelie. här får du en kopp varm rykande kärlek. ngåt i den stilen fast mkt finare. tack vännen. men jag glömde koppen på jobbet :(

cecilia min vän, du är bra !

vi ska trampa stigar tillsammans

och äta hjärtformade lussebullar tillsammans med john i oslo.

 

och clara. jag vet hur smärtans känns jag har också gjort det. kan nte vänta tills jag får se!

puss


Kommentarer
Postat av: jacquelin

snygg mössa, vart är den ifrån? :)

Postat av: jacquelin

den är ifrån bikbok :)

2009-12-21 @ 17:56:04
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/
Postat av: John

Tack emelie :) Vad ska vi inte äta när vi lever livet i oslo? Haha ett och annat bakverk!

2009-12-23 @ 16:05:43
URL: http://johnalmvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback