x-mas










stissig dag. minst sagt. julia var nog mest stissig. kommer till skolan klockan åtta precis så som kanongänget bestämde. jag och julia är där klockan åtta. skräll. vart e martin? ingen vet? ringer jocke, jocke kommer. ska man ens behöva ringa? tjöt och en massa fläng, äntligen kommer vi till matsalen där folk ytterligare en dag flockas runt vad kanongänget har att erbjuda. ägde partypocket och afterskin rätt hårt där, drog in några k mer. ledsen grabbar. efter att ha suttit i två timmar och målat 200 julkort tog vi vårat pack och åkte till öb. körde in i en buske på vägen. väl där flummade vi och det var ingen ordning alls. efter typ en halvtimma hade vi fått ihop vad som ska likna priserna till årets. åker till skolan. fixar med loppisen. helt död, simpan med så där fick vi inte mkt gjort. slutade typ med äckliga handuks och klädkrig och några suckar över vårt projektval. julia ringer - emelie vi glömde ju köpa polkagrisarna ju? juste. tillbaka till öb. inga polkagrisar. vidare till willys, där fanns det men det tog oss 10 vändor för att hitta dem. nu har jag iaf knutit rosetter på nästan varenda polkagris. kom på att mitt liv är inte helt komplett med sysslor så jag satte på min lugna spellista, kröp upp i sängen och började knyta. nu mina vänner ska jag ta min nyinköpta pulka och åka upp till pulkabacken. mitt lag kommer vinna.







Kommentarer
Postat av: julleknullebulle

gogogo emlan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback