guldstjärna till mig

igår bestämde jag mig för att stiga upp kl 07.00 för lite spinning, när klockan ringde i morse tänkte jag bara NEJ aldrig i livet. det var kallt i rummet och varmt så in i under mitt stora täckte. alarmet ringde igen 9 minuter senare och jag tänkte fortfarande NEJ, tredje gången så tänkte jag hepp, får la gå upp då. så upp gick jag. gjorde en snabb energidrink och småjoggade iväg till gymmet. riktigt stolt är jag får jag lov att säga!
igår var det mys med mallan o fia sen kom karin o jullan och vi gick senare till mingan för lite käk (va många smeknamn det blev där), vi kom på att vi har ju hyrt  frejahallen 21-22 så vi drog dit, mötte mallan2 (malin o) och satte på full volym på stereon och lirade lite volleyboll och dansade haha. sen bestämde vi oss för att dra till McD eftersom alla va svintörstiga och där satt vi och fnissade ett bra tag.
nu ska jag göra mig en frukost och pallra mig iväg till körskolan för lite teori.
PUSS

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jaha, hur går de för dig då? Är du något vigare? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback