en storm, en bättre storm

shit nu är det mycket alltså. inte skolmässigt. det börjar nästa vecka, men träningsmässigt shit. träningar upp till halsen. vi har ju äntligen som sagt fått vårat efterlängtade damlag i innebandyn så det blir ju en del träningar där, så känner man att man borde utnyttja gymkortet för att inte kasta bort pengar, åså äre volleybollen som börjar dra igång (iof inte speciellt jobbigt) som tar tid och försäsongen med fotbollen. shit. det är iof skitskoj. men frågan är hur bra för kroppen det är. börjar få ont lite här och var, framförallt i benhinnorna.. bara så ni vet det lixom. he-he
yes och tjötet om brädan har jag lugnat mig lite med men jag har bytt taktik nu.
pappa: gud jag kollade på Wild Hogs igår och oj, förstår du vilket sug jag får efter att åka mc eller? jag vill bara ha bra väglag nu på en gång och dra ut och köra en sväng.
jag: du pappa. tänk vilket sug du har, du har inte tänkt på att det är exakt samma för mig eller? fast med snowboarden då såklart. nu har jag snö o allt är perfekt, men bräda? det är precis lika viktigt för mig som för dig fast ändå kanske mer viktigt för mig för att jag har åkt snowboard längre, mkt längre än du har åkt på din mc. tänk på dedu! förstår du nu hur jag känner?
pappa: mmmjaja vi får kolla på det.
haha ibland tänker jag till, även fast det bara är sanningen lixom men jag tycker ändå att min taktik är fett bra :D
inte sant?

ska ni ha ngt bra så ska ni ha Bon Iver - Skinny Love

Kommentarer
Postat av: frida

vilken dag ska du på interjuv?:)

2009-01-18 @ 14:11:33
Postat av: em

den andra februari (:

2009-01-18 @ 14:23:53
Postat av: frida

jag med ;) haha!

2009-01-18 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback