sista lovdagen och jag söker snowboard

god morgon.
idag är det sista lovdagen. har vilat ut min nu så jag känner mig rätt redo endå. varit ett bra lov med mkt kompisar&familj. jag har kollat runt lite på brädor det senaste med tanke på att jenn kanske skulle kirra min. hittade en fet burtonbräda men jag tror priset överskrider mina ekonomiska möjligheter. men det finns ju en hel del andra som är helt okej. jaja det löser sig. rätt sugen nu alltså. ändå har jag inte åkt ngt än. suuuuger.! idag ska jag ner till stan för en fika med karin sen ska jag plugga körteori (jippi). ikv äre bandytime igen. har jag inte sagt det tidigare så berättar jag nu, vi har fått ett damlag här hemma i fkp vilket är sjukt skoj. kan bli nästa grejen! nu ska jag ner o äta frukost. btw... clara är hemma!!! so nice
här får ni lite bilder från lovet (:

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag kirrar biffen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback