utökat min garderob med ytterligare en klänning

yepp antalet klänningar har ökat, nu är jag la uppe i 3 haha. bra för att vara mig endå tkr jag. måste ju utöka min festklädsortiment lite nu med tanke på alla som fyller 18 och de fester som väntar. denna är jag riktigt nöjd med. haha bara det att alla är svarta. borde köpa en lila snart. älskar lila. så fick jag en till topp/dress av mamma idag. vet inte vad som flugit i henne, men jag klagar inte. kände att jag behöve vara lite snäll igår, fast kanske mest för att jag ville så jag fixade lite tilltugg till filmerna som vi hade hyrt.



och ngt extra bra idag är att jag fck en spotifyinvite av cj. tack cj :D!

Kommentarer
Postat av: jenn

naaajs klænning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback