igår var, idag är, 21 är fest!



idag hade vi matteprov. och jag kan nog säga att det gick rätt så jäkla bra. igår blev det inget bloggnade därför grattar jag john i efterskott här idag ist. grattis i efterskott John! å hör detta vänner, jag har bokat uppskrivning och uppkörning. gött då har vi en säkrad bil till "peace and love"! inte illa hu? nu fattar man att man verkligen är på G alltså. snart 18! bara sjutton dagar kvar om man inte räknar med idag.
igår han jag med lite jobb mellan allt pluggande. okej, så mkt plugg vart det inte, jag överdriver lite. idag skulle jag dra igång med träningen igen efter förkylningen vare tänkt men icke, jobbet ringde så jag ska ta mig en sväng dit ist. behöver cash. å alla vänner på facebook, håll ögonen öppna efter inbjudningar till min och fias pang18årsfest. boka inte upp ngt den 21!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback