skoj i luckan

haha det har hänt igen. i måndags när jag jobbade (mcd) så stog jag i första luckan i driven. så kom det en pappa med sin son. pappan kan väl ha varit i 30 års åldern i ungen typ 3 kanske. pappan började att beställa å sen kom vi till lillkillens happy meal.
- jag skulle jätte gärna vilja ha äpplen, hmmm åså skulle jag jätte gärna vilja ha cola till den, tack så mycket. o du, vet du?
- ne vadå?
- nästa gång jag kommer vet du va du ska få då?
- oj ska jag få ngt? vadå för nått?
- du ska få en ring av mig, för du är så vacker, nästan så vacker som en princessa.

vadå nästan ? skaru ha din happymeal eller? nae så vare la inte men han va typ sockersöt. sen om det var pappan som lurat i ungen massa flirtiga kommentarer kan ju säkert diskuteras. gulligt var det iaf.
mindre gulligt var det idag när en kille drar upp i en volvoliknande bil, piercad i ögonbrynet o har la kanske sett bättra dar. han va säkert en 40plusare. anyway,
- jag ser allt hur du spanat på mig när jag stog bakom den andra bilen, du vill ha mig!
- hehe nae jag kollade i spegeln där borta.
- ah du va söt du, men du kan la aldrig vara singel?
- jo jag är ju detta......
- ojdå, ah men kan inte jag tfå räffa dig då?
- asså jag jobbar ju rätt mycket å så (tror att han driver med mig)
- ah men jag kommer upp i morgon då?
- ja men gör så.
- men kan jag inte få ditt nr då?
- kan du la, men hur var det nu skulle du ha två chese?(tror fortf. att kan skojar)
- nej men allvarligt ge mig ditt numer så kan vi träffas?
- nää. vänta här så hämtar jag din mat.
- aha så du gillar mig vist eftersom du kommer med maten så snart.

både andreas och emanuel har hört hela grejen i sitt headset. och kommer rusande för att se hur killen ser ut. emanuel ger honom maten och säger hejdå. jag slapp det.
haha ah kul sånt. nu ska jag sova. hel död. åså äre svenskaskrivning i morgon o 3 h. inte lika najs.
PUSS
-

Kommentarer
Postat av: robin

låter som ett roligt jobb :D

2009-03-27 @ 15:07:36
Postat av: agnes

men taack! var det najs igår eller?:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback