sovmorgon som kunde varit ännu mer sov-morgon

idag hade jag en go sovmorgon. men tidsoptimist som jag är så kom jag givetvis sent till skolan i vilket fall. men positivt var att när jag kom så kom hela klassen ut från klassrummen med böckerna i händerna och säger att lektionen är inställd. fandå, här har jag cyklat som ett djur för att hinna till skolan i tid åså kunde jag haft sovmorgon till 11.30 !! inte nog med det. när jag är redo för min andra lektion så kommer min lärare 20 minuter sent. ännu längre sovmorgon tänkte jag. stack ner en sväng till körskolan också. börjar få kläm på dethär nu. klarade ytterligare två faser idag. i morgon är det lite körning på g. vart en lugn dag annars. bakar paj med mamma för tillfället, elr ja ena pajen står i ugnen. ska ta mig en svänga till gymmet sen också för lite spinning med pappa hade jag tänkt. så lång!
PUSS

Kommentarer
Postat av: syster din

sjukt fin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback