svart har blivit vitt, helvetet har fryst till is!

ja ungefär lika liten chans som att svart skulle bli vitt och att helvetet skulle frysa till is trodde jag att chansen att jag skulle bli morgonmänniska var. men oj vad jag haft fel. idag vaknade jag kl 8.00 och kunde inte somna om. så jag gick ut en sväng. kan inte minnas ngn helg detta året som jag sovit länge? konstigt. fast jag vet inte, det kanske är bra. känns ju som att man får ut en hel del mer av helgen.
idag har det varit fix, oj va fix det har varit. men bra blir det! sitter nu helt lugnt o trött efter att ga varit stressad och uppspelt nästan hela förmiddagen. sofia kommer snart och vi ska dra ett sista rejs innan allt är klart inför ikv. ha det bra folks!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback