orangathailändskamunkar

min kropp tar slut. jobbet va svin stressigt igår och istället för att jobba 18-21 ställde jag upp på att jobba 17-23 vad gör man inte för mcD lixom? anway, kunde inte varva ner riktigt igår efter jobbet, vart mycket stress så jag somnade runt tvåsnåret efter att ha pumpat armhävningar, lyssnat på sömnigaste musiken jag äger, städat mitt rum två ggr, läst 15 sidor ur carolina gynnings Ego Girl, druckit kvällsro gröna te, spelat quadrapop och slagit mitt highscore. försökte göra alla saker som gör mig trött och till slut funkade det... på jobbet iaf så kom det in en bund thailändare varav två st orangeklädda flintisar, det tog väl någon sekund sådär att komma på vad dom var för ngt, munkar sånna som finns i thailand ni vet, med oranga lakan på sig. cool. så jag sa; hello, eftersom jag antog att de inte pratade svenska, tjejen sa; hej. oops. runt 23 tiden kom jennifer och hämtade mig, skönt att ha snärtan hemma lite. nu ska jag lyssna på bon iver och vila.


igår

PUSS



Kommentarer
Postat av: clara

hahah! man vet aldrig vilka typer man kan stöta på på donken :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback