tjyvens

fybubblan vad jag har mått idag alltså. inte gött, inte ngnstans. uh. nu börjar det dock ordna upp sig och jag ska iväg till jobbet om en lite stund. vart en mycketmycketmycket trevlig långhelg. karins förfest va kanon o skövde va inte sämre, fredagsmys på fredagen med bra film, gött å äta och fina vänner, helg i halmstad hos Eirnar med familj och en bra utgång inne i halmstad city igår, mindre go dag idag dock. allt kan ju inte vara helt amazing antar jag. nu är jag fett trött på festande och ännu mer trött på bakfyllor alltså. nu är det back to reality imorgon. mycket i skolan nu det sista och jag ligger fett efter på träningsfronten. inte okej!
jag vill byta samtalsämne och gratta en av mina finare vänner, clara. grattisgrattis clara! hoppas du haft en kanondag. love.


PUSS

Kommentarer
Postat av: clara

hahaha, fresch bild du hittade där! ;)

tack så mycket gumman <3



helt klart sjukt grymt!

->
http://www.youtube.com/watch?v=SKrceZxL8r8

2009-05-27 @ 19:14:30
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback