feelin'it

idag har varit så himla bra trots att jag inte är helt 100. jag vaknade imorse med svunlna halsmandlar och en mindre huvudvärk men inget värre än så. imorgon tror jag att jag är frisk! jag fick finbesök idag av cissi och clara som kom med den geniala idén att beställa pizza. med tanke på att jag levt på vatten de senaste dagarna så skulle en pizza sitta fint. tack tjejer. jag ringde min pappa för en liten stund sen för lite moraliskt stöd. jag dör om inte jag får träna snart. har typ inte tränat på 4 veckor o det är nästan skam på det. det kryper i hela kroppen på mig så om jag är helt kurerad tills på måndag så ska jag chocka gymmet med att göra en comeback o det med rivstart. tss. det lät dramatiskt men ni förstår vad jag menar. satt och lyssnade på mtv´s "M is for music" idag och hittade massa gamla goa hits som jag glömt av så nu finns några nya låtar addade på min spotifylista. simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback