godmorgon folks

uh tidsomstallningen ar verkligen jobbig. jag somnar vid attatiden pa kvallarna da jag inte kan halla ogonen oppna langre och vaknar forsta gangen vid fyra pa margonen. usch. men forhoppningsvis vanjer jag mig snart. an sa lange har vi inte gjort sa jatte mkt. vi har mest umgats med all slakt har borta. vilket inte ar fel alls. jag var precis over hos mormor och kollade pa gamla foton pa morfar. det var mysigt. igar shoppade vi loss lite. jag fick med mig tre ritkigt goa munkjackor hem och lite annat smatt och gott. idag ska vi fika hos min moster och fortsatta med shoppandet. mormor lovade mig en WSU college troja sa vi ska aka bort till min kusins college och leta lite. halloween i forrgar va mysigt. kom mamma koola kids och plingade pa dorren !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback