hoffmaestro & chraa

cirkus fyra timmar innan konsterstart bestämmer jag och cissi oss för att gå på hoffmaestro i bgb. i en jäkla rush han vi hämta ut biljetter, hämta donken, köra genom halva stan och hämta fritidigtskort och slutligen springa till stationen. impuls är alltid bäst. man ska lita på känslan för studen. och indeed, kvällen var superduper. stog och hoppade de första 15 minuterna sen ansåg både jag och cissi att det var för svettigt och för överdrivet trångt så vi tog oss snart till baren och granskade hoffmaestro därifrån. ikväll var bra.
imorgon har jag svenska nationella muntliga. och jag har inte skrivit mitt tal än. för mig är det okej, jag bestämde i början av detta året att prioritera vad som för mig anses roligt och viktigt först, resten löser sig alltid.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback