klaaader

haha igar efter vi kom hem fran shoppincentret sa var vi hemma i typ tva timmar sen akte vi tillbaka igen. kan inte riktigt fa nog. igar fick jag med mig tre trojor, ett par jeans och massa pysselgerjer. de har en sjuk butik har, skulle den finnas i fkp skulle jag vara in heaven. affaren ar typ lika stor som ica hemma men bara full med pysselsaker. sa igar kopte jag mig en scrapbook, typ som ett fotoalbum fast man gor det sjalv lixom. tanke jag ska borja gora ett med allt som han under gymnasiet. vore skoj o ha. sen har jag aven borjat sticka en halsduk, finally borjar jag komma in i tiden har borta. tack vare mitt stickande sa orkade jag vara uppe till 11 igar, kunde inte sluta sticka.
idag kmr min moster patty, henne har jag inte traffat pa typ 8 ar. innan dess ska jag forsoka fa med mig mamma att leta efter balklanningar.
PUSS


Kommentarer
Postat av: julle

nej men jag är inte avis alls ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback