pirrimagen

gick upp halvåtta i morse för att skriva mitt svenska tal som jag skulle hålla idag. började tio så jag hade gott om tid på mig. oengagerat och kort skickade jag iväg vad som skulle likna mitt tal till min mail för att skriva ut det i skolan. väl i skolbibloteket insåg jag att om jag inte gör något åt detta värdelösa tal så sitter jag på ett säkert IG. så jag tog hjälp av min trogna vapendragare cecilia gustavsson. med hennes hjälp blev mitt tal inte så pjåkigt. tråkigt att erkänna med jag suger i svenska! efter att ha fått i mih endast två gafflar rivna morötter på grund av nervositet så satte jag mig för att finslipa lite. gick sen till min lektion med darrande händer och kramp i magen. jag hatar att prata framför folk. och jag blir alltid generad så det är svårt att dölja det. med darrig röst och en rodnad upp till öronen började jag med mitt tal. det löste sig ganska fint. typ först nu nervositeten släppt. ett tag hoppades jag att jag skulle svimma så jag slapp. jag insåg att det kommer nog inte hända så jag och simon började göra en plan. vi insåg snart att den inte skulle hålla. har jag alltid varit en mes?


Kommentarer
Postat av: matea

Fresh tee och leggins ;)

me like ya style hehe

2009-11-12 @ 17:06:49
Postat av: em

tack så mkt babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback