liar

haha ja dedär med att jag skulle börja vara mer aktiv var ju verkligen en lögn, uppenbarligen. idag har jag varit i skövde hela dagen, eller igentligen så kan man nog säga att jag varit där större delen av lovet. i lördags var jag och karin i skövde och shoppade lite. fick med mig en gör snygg väst hem från gina full med nitar o dylikt, smycken och lite annat gött. på kvälla där blev det fest med ett härligt blandat gäng. söndag vart det jobb och så skjutsade jag jennan till uddevalla. sista gången jag ser henne på sex månader nu. känns lite tungt, fast lite gött. kanske jag kan hålla mig fri från blåmärken i mer än en månad. haha. måndags flängde vi iväg till skövde igen där vi prövade balklänningar, no success tyvärr. idag var jag i skövde igen på föreläsning om "det goda livet" det var mycket lärorikt. nu ska jag börja packa. för imorgon natt åker jag till usa. jisses. ikväll blir det mys med pappa och pizzan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback