yesterday

jag vaknade runt sextiden och mådde piss. satte mig på tåget och somnade intill en medelålders man och var upprepade gånger nära på att luta mitt huvud mot hans axel, vaknde dock varje gång. väl i storstan så hittade jag till ambassaden, gick genom tullen, svarade på 100 frågor, fixade passet och gav mig ut på stan. hade ca fyra timmar att avverka innan jag skulle hem igen vilket är sådär skoj när man är sjuk. jag fick iaf med mig en snygg glansig dunväst hem ifrån H&M så lite bra vare la kanske. det bästa var ändå att gå runt i det underbara höstvädret och njuta på en bänk men en bra bok och en takeaway coffee. puss

 



Kommentarer
Postat av: jenny!

va det svårt att hitta ut till ambassaden?.. :P Ska försöka hitta den imorn !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback