imorgon, barcelona

det har varit en fin helg. i fredags kväll efter ett stressigt jobbpass så drog jag raskt hem, sminkade mig och tog på mig min utklädnad för kvällen. kommer ev. lite bilder. det var ållefestare med tema sport. helt uppe i varv cyklade jag iväg till förfesten där hela klassen redan befann sig, hemma hos ida. snabbfylla å sen ner till ålle. en lyckad kväll för min del. lördagen hänge jag med mamma o jenn större delen av dagen, sen åkte vi ett litet gäng till skövde och käkade. åså dagens sysslor. promenix med mamma o jenn och massa packning. hatar att packa. jag vet aldrig hur mycket eller vad jag ska ta med mig. intressant. kanske inte. nu sitter jag här i mcd-osande kläder. och imorgon vänner, imorgon drar vi till barcelona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback