jaghatarskolanskolanförstörallt

idag har det varit sjukt väder, eller är fortfarande. problemet är bara att jag inte fått njuta av det något, inte något alls. för jobbar man inte då ska man plugga. ingen är så jäkla trött på skolan som jag är just nu, det kan jag sätta min högra hand på. då jag slarvat och varit borta har jag missat massor vilket gör det ännu svårare att tag tag i skiten igen. jag vet att ni läst det här förr me jag vill bara att studenten ska vara här nu. aldrig mer skolan. den dagen jag saknar skolan ska jag uppsöka en psykdoktor. men med visa ord från mina föräldrar så ska jag ta tag i det jag missat för att slippa denna äckliga känslan då man har panik över att allt kommer gå åt skogen. so schoolGods' if you excist, please give me some strenght!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback